Asiakkaan asialla

Asiakas on aina kaiken tekemisemme ytimessä.
Pääkuva

Laattapiste on kasvanut vuosien saatossa perheyrityksestä laajaksi ammattilaisten verkostoksi, mutta suhtautuminen asiakkaaseen ei ole muuttunut. Tämä pätee niin Laattapisteen myymälöihin, kuin 24/7 palvelevaan verkkokauppaan. Jatkuvasti kehittyvän verkkokaupan suosio on yllättänyt jopa meidät!

Osana verkkokaupan kehittämistä ja asiakkaidemme ostokokemuksen parantamista, seuraamme aktiivisesti verkkokaupan NPS-tuloksia. NPS eli ”Net promoter score” kuvaa sitä, miten moni asiakkaistamme suosittelisi palveluitamme.

Emme tyydy pelkästään seuraamaan lukuja, vaan olemme tehneet niistä ohjenuoran arjen toimintaan.

  • Tiimimme käy säännöllisesti läpi asiakkaidemme yhteydenotot
  • Vastaamme asiakkaidemme yhteydenottoihin mahdollisimman nopeasti. Pääsääntöisesti vastaamme puheluihin jopa alle minuutissa.
  • Asiakaspalvelutiimimme ottaa suoraan yhteyttä asiakkaisiin, jotka antavat verkkokaupallemme arvosanaksi kuusi, tai vähemmän, NPS-mittauksen yhteydessä Tämä koskee niin yksityisasiakkaita, kuin yritysasiakkaita.
  • Tavoitteenamme on ymmärtää, miksi asiakas on kokenut palvelun puutteelliseksi ja kehittää niistä entistä parempia. Saamiemme palautteiden perusteella olemme esimerkiksi kehittäneet sitä, miten erilaiset tarjoustuotteet löytyvät verkosta.

Emme piilottele tuloksia, vaan asiakaspalautteista muodostuva NPS-luku on esillä verkkosivujemme etusivulla, ja samalla nostamme esille asiakkaiden jättämiä avoimia palautteita.

Mikäli haluaisit antaa palautetta Laattapisteen palveluista, niin voit tehdä sen näppärästi palautelomakkeella

Laattapiste-Pukkila asiakaspalvelu

Avoinna ma–pe 7–17
p. 09 878 0331
asiakaspalvelu@laattapiste.fi

 
 

Katso myös

Varaa aika Etsi myymälä